fredag 23 september 2011

Imorgon blir det

nog att åka till Mariefred och njuta av naturen och vyerna. Hösten är ju inte riktigt här med sina fina färger men på god väg så kan nog få en del kort på fina vyer med fina färger. Ta en tur i hjort parken och då förstås även fota hjortarna. Se om man ev kan komma närmare dom än förra gången jag var där för ca 2 år sen. 


Lite kul att titta tillbaka på korten man tagit och inse själv att man kommit en bit på väg. Är snart 3 år sen jag började fotografera och när jag tittar tillbaka på korten så har man kommit en bit på väg att bli en bättre fotograf. Men jag har sagt det förut och säger det igen tror aldrig man blir en helt fulllärd fotograf man kan bara utvecklas och bli bättre och hitta andra inställningar och förändra eller öka sin fantasi :) 


Gillar verkligen min hobby den är tillfredsställande, ro givande, utvecklande den passar mig väldigt bra att få komma bort från vardagen och bara bli tom och fokusera på det jag gör precis just då. Bli ett med naturen ;) Jag verkligen älskar det!

Här kommer några av dom bilderna jag tog för två år sen i Mariefred :) Trevlig helg! 
Som vanligt kan ni se mer av mina kort på www.lindaelm.com. Nu kan man även få min hemsida i engelsk version. Högst upp till höger kan du skifta språket!



Inga kommentarer: