torsdag 27 oktober 2011

Har varit

två stressiga dagar så har varken haft tid att sätta ut några bilder eller kommenterat era gulliga och fina kommenterar. Och inte alls haft tid att titta på era fina bilder ni lägger ut på era bloggar. Återkommer imorgon då jag hoppas den blir lugnare :) 


Dom här äckliga små krypen. Varför finns dom? I år har jag plockat bort 4st. Den ena har jag fortfarande problem med och det var en sån som på bilden inte dom där pytte små svarta. Vad jag läst mig till är detta honan. Större och lite mer skit i sig. Plockade bort en senast igår en liten svart. Dock fick jag inte bort huvet så blir att hålla koll så det inte blir något knas med den. Tack och godnattt ;)

2 kommentarer:

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

O fy, hatar dessa äckliga kryp. Natti natti

AllanW sa...

Fin makro bild på fästingen, det är verkligen otäcka små kryp och kanske dom farligaste djuren vi har i detta land tror jag.

mvh allan