onsdag 5 oktober 2011

Macro

Genom en annan blogg så hitta jag till en annan blogg ;) som har olika teman av bilder för en specifik dag så tänkte att man kan väl vara med på det :) Då blir ju även bloggen mer aktiv :) Macro har ju varit min stora sysselsättning vår och sommar då jag fick objektiver slutet av förra året :) Så det har gått varmt :) Tänkte lägga upp tre st bilder tror inte det fanns någon specifik antal eller på vad att lägga upp.

Vatten droppe!

Spindel!

Snok!

Vill du också vara med eller titta på andras bilder som blivit upplagda gå in här 100912 090812 amiral 500_2030 macro

7 kommentarer:

Sivinden sa...

Fantastiske bilder! - også det siste - selv om jeg vegrer meg for å se på bilder av reptiler uten bein;)

Mimmi sa...

WOOW .. jag älskar dina bilder .. så himla vackra.. jag håller också på att fota vatten droppar ..det gör jag vid diskhon ;)
Jag tar en tallrik låtar kranen droppa ner iden .. sätter ett par cd skivor bak om och så försöker man fånga droppen precis när den träffar vattnet :)
Du är otrolig duktig på att fota får jag säga :)
kram/Mimmi

Gemma Wiseman sa...

Fantastic macros! The detail you have captured is amazing!

Unknown sa...

Flotte macro stilige små detaljer , Marit.

Pialotta sa...

Fantastiska bilder Linda.. du om någon kan visa upp dina foto med stor lust.. Tack för titten :) Droppen ... vilken pärla och djuren.. så himla fint fotat.

Linda Elm sa...

Tack så mycket alla för era fina kommentarer :)

Tatjana Parkacheva sa...

Great macro photos.

Regards and best wishes