tisdag 4 oktober 2011

Min trogna följeslagare!

Suttit och tittat igenom lite av mina kort och titta i en av alla mappar där min trogne följeslagare följt med mig på min foto runda. Han har allt som oftast alltid följt med mig när jag gått iväg för att fota, jag håller mig mest runtomkring här hemma men fast det är utanför hans "revir" så har han hängt med. Pratat med mig, suttit precis vid mina fötter eller legat en liten bit bort när jag stannat för att fota. Mycket trevligt med sällskap, dock inte alltid då han även skrämt iväg mina modeller ;) som ekorrar. Har istället blivit en del kort på honom istället. Dock märks det att han börjar bli till åren 15 närmare bestämt. I år har han bara följt med en liten bit sen vänt och gått hem igen, tråkigt men han har kanske lärt sig att matte är ute ett tag och vet att det blir jobbigt kanske. Aja ville alla fall sätta ut några bilder på honom en av gångerna har följt med mig.


Svante min trogne följeslagare!





Inga kommentarer: