måndag 17 oktober 2011

Tror jag bestämt mig!

För ett tag sen la jag ut en bild på mina tavlor jag har på väggen som jag ska byta ut. Kort som jag själv tagit. Tänkte då höra om någon ev var intresserad av att köpa dom st eller alla. 70:-/st eller 200:- för alla fyra plus porto om dom ska skickas. Dom är på 50*70 ramen ingår inte. 


Tavlorna ska bytas ut mot andra kort jag tagit och suttit och funderat och grejat ett tag men tror nu att jag kommit fram till va det ska bli. Bilder på mina vatten droppar som jag tagit. Har gjort dom i olika färger för att få in lite färg i vardagsrummet där dom ska sitta. Våra väggar går i vitt och svart och på en av kortväggarna sitter en canvas tavla med en fjäder som ligger på vattnet så tänkte det skulle följa samma tema. 

Här är tavlorna som sitter på väggen nu!

Den här sitter på ena kortväggen!
  
Här är dom jag tänkt byta till!




Blir det bra tror ni? :)

2 kommentarer:

NatureFootstep sa...

snygga bidler är det ju. Men mina väggar är tyvärr fulla med tavlor. :)

Hilda R.B sa...

Wow!!! De nye bildene var KJEMPESTILIGE. Du er utrolig flink.