söndag 9 oktober 2011

Två gånger idag!

Har jag varit ute vid mitt stället i skogen. Jag gör det ju inte bara för att få fota utan jag trivs att få vara ute. Sen att jag mest sitter där och glor men är en avslappning i sig. Idag har det väl gått lite bättre. Inte så mycket fåglar vid min mat men en hel del runt omkring så dom kommer nog :) Den här gången ska jag inte ge mig förens det bara är att inse att jag ska byta plats. Men tror det kommer ta sig och så mycket mat och olika sorter dom har att välja på nu så finns det nog något till dom flesta fåglar och ekorrar ;). 


Va som sagt inte så bra fart vid maten men fick se en häger flyga precis förbi hade jag varit mer uppmärksam hade jag nog hunnit ta ett kort också. En falk som var ute och spana. Sen två små söta ekorrar som antingen bråka eller lekte. Dom lät så roligt och studsa runt en trädstam i väldig fart. Kul att se :) 


Jag har alla fall fått en massa frisk luft den här helgen och det känns är riktigt slapp nu :) Så nu ska jag bara softa i soffan dom timmar som är kvar innan lägg dags och det är dags för det tråkiga jobbet igen. Men den här veckan slutar jag skapligt och hinner kanske ut någon dag för att titta till så maten räcker där ute i skogen ;)


Trevlig kväll och här kommer några bilder från dagen! Dock blev dom lite suddiga och gryniga!





Inga kommentarer: