onsdag 7 december 2011

Glows


4 kommentarer:

Mimmi sa...

Hur i hela fridens namn lyckas du med att få så rena och klara färgar i dina bilder .. jag är riktig avundsjuk på dom ;)Här har du blixt ..det ser jag ..men nu undra jag också .. vilken kamera har du här :)även om jag också vet att det är den bakom kameran som gör det mesta :)
kram/Mimmi

AnnaKK sa...

Vad spännande att få se en solros på så här nära håll - kan bara konstatera att fast att jag omsätter stora kvantiteter solrosfröer, så hade jag dåligt kläm på blommans anatomi! :-D Det är ju som om solen är omgiven av små stjärnor. Vackert!!!

Idag har jag sett varfågeln igen, och bästa bilden ligger på bloggen nu. Även om den inte blev så jättebra... Men iallafall! :-)

Bengts fotoblogg sa...

Jätte vacker bild, underbara färger.

Bea sa...

Hej!
Väldigt vacker Macro-bild med fina färger!
Må gott1 /Bea