lördag 17 december 2011

Skit väder

har det varit precis hela dagen. Min tanke var att ta mig ut till mina fåglar och hänga upp kokosnöten och min fina blandning jag gjorde igår med cocosfett, solrosfrön, jordnötter, hampa och havregryn som jag la i pepparkaksformar så det kommer hänga hjärtan, grisar, bockar, stjärnor mm i mitt träd när jag väl kommer dit igen :)


Men idag har det bara varit att hänga här hemma städat lite och fixat lite knäck så har ju gjort något bra alla fall;) Har tittat lite i arkivet igen och tänkte sätta ut några bilder när jag försökt använda fantasin och fotat saker hemma något som jag är extremt dålig på. Blir helt nollställd när jag ska försöka fota något hemma förutom på katterna och vattendroppar men blir ju lite enformigt efter ett tag.



Fortsatt trevlig kväll och helg!

1 kommentar:

Stefan Pettersson sa...

Öhhh...du få´nte sno mina rubriker...! ;-)
Snyggt med ringen o skuggan...en klassisk bild!

Fortsatt trevlig helg!

Steffe