måndag 9 januari 2012

En dag i somras!

Har rotat i arkivet igen. Behövs lite annat här än fåglar ;) Så idag blir det från i somras när jag och min sambo var och fiskade vid ljusgryten, eller jag fota och han fiska kan man väl mer säga. Mitt flöte låg i vattnet men var inte riktigt mete man skulle göra vid den här sjön inte med flöte alla fall med räckte för mig :) Fick rensa fisk alla fall fast det inte nappade på mitt flöte ;) 
Titta gärna i det större formatet!









Det förra inlägget var en nyckelpige larv :) Så Urban och Fjällripan ni hade så rätt :)

8 kommentarer:

Mimmi sa...

Än en gång . kanon bilder från dig :)
hm ..så det var en Nyckelpiga larv.. det hade jag aldrig kunde gissa :)
kram

Hilda R.B sa...

Oi, her var det mange flotte macrobilder. De øynene på flua da!!! Bra jobbet.
Ha en trivelig kveld til deg.
Klem fra Hilda

Urban Rundström sa...

Hej! i Ljusgryten har jag fiskat mycket under mina år i Katrineholm, och det finns mycket att fota också kring sjön. Härliga bilder du fick. /Urban

Bea sa...

Hej Linda!
Jag måste få skriva - du är väldigt duktig med kameran! Bra jobbat!
Ha det gott! /bea

Lindsjö taxar sa...

FIna närbilder du gjort! Första bilden är ju eom en alien...jättecoolt!!

Anonym sa...

Hallå och Tusen tack för titten hos mig. Såg att du gillade min vattendroppe =) Det glädjer mig mycket. Då och då fastnar jag i diskhon och kan bli kvar där i timmar. Dock står alltid den smutsiga disken kvar efteråt.... Märkligt!!
Hittar massor av vackra bilder här hos dig så hit kommer jag tillbaka!! Ha en bra dag=) Mvh Susanne

Anonym sa...

Superfina bilder! :)

Fjällripan sa...

Fantastiskt fina bilder!! Vilken härlig färgglad larv :)