fredag 13 januari 2012

Regret



Önskar dig en trevlig fredag och trevlig helg!

8 kommentarer:

Urban Rundström sa...

Hej Linda! Det var ett bra citat till en otroligt fin och mjuk bild. /Urban

Anonym sa...

Jag håller med ovanstående..et bra citat.
Ljuvligt dröms bild Linda. Jag njuter så av att kika in här och se dina otroligt fina bilder!
Ha en riktigt trevlig helg!

Joop Zand sa...

words and pictures are both very good Linda

Greetings and a nice weekend,

Joop

Mimmi sa...

Så vackert och stilrent :)
jag kollade på de andra bilder som jag har missat under tiden jag inte var aktiv på internet.. de bilder från när du var på Zoo .. woow säger jag bara :)
kram

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Det samma önskar jag dig!
Sensitiv bild!

Stefan Pettersson sa...

Tjusigt...man kan vika gladpacken dubbel och man kan "trassla" till den lite för att få lite olika grader av soft...typ...

Ha en fin helg med mycket foto!!

Steffe

Jenny Björk sa...

Vilken fin och soft tulpanbild!
Ha en trevlig helg!
MVH Jenny

Hilda R.B sa...

Truly beautiful!!!
Ha en trivelig helg!