söndag 15 januari 2012

Vår känslor av färger!

Igår satte jag mig och fotade mina tuplaner igen. Den här gången sprya jag ner dom i vatten för att få den lilla extra känslan i bilderna. Nu väntar jag på att dom ska slå ut ännu mer så ska jag fota lite till, blir mycket tulpaner nu ;) 
Men blir ju en färgklick och lite vår känslor av det!





Fler bilder finns på www.lindaelm.com

Funderar på om jag ska försöka sälja mina citat kort. Har dock två olika ideér.  Antingen framkalla dom som vykort i A5 eller A4 storlek (kruxet där att man bara kan beställa om 10 st per kort), känns som om det blir lite för många och dyrt om det nu inte fungerar att sälja. Det andra är att framkalla som vanliga bilder men att köpa ramar till och sätta in dom i och sen sälja dom komplett med foto och ram. Vilken ide tror du på? Tacksam för svar eller andra ideér :) Mina citatkort kan du ser här 
http://www.lindaelm.com/citat-3499251

12 kommentarer:

Bea sa...

Ljuvligt vackert och verkligen vårkänsla i bilderna :)
Visst skall du satsa på att göra kort av dina fina bilder!
Kram /bea

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Har en fotokompis som gör liknande med svensk text (oftast) o har fått hänga hos sin frissa till försäljning :)

Fjällripan sa...

Underbara tulpanbilder! Vårigt! :)

Charlotta sa...

Tulpaner kan man aldrig få för mycket av. Man blir så glad av dina bilder. :)

Joop Zand sa...

WONDERFUL TULIPS ....IN LOVELY COLORS.

YOU HAVE MADE VERY NICE PICTURES OF THEM.

GREETINGS, JOOP

Hilda R.B sa...

Klart du må selge dem. Det var en kjempeide!!!
Lykke til med de flotte bildene.

Lindsjö taxar sa...

Snyggt gjort! Va bra idé att du skall försöka sälja dina vykort. De är jättefina. Jo det är lite fåglar där nu men inte får jag bilderna som du. Tar med 70-300 obj och är ändå på nära håll.

AnnaKK sa...

Kul att du testat med vatten - jag tycker det blev jättefint!! Och visst väcker tulpaner vårkänslor! :-)

Ja, du... Svårt att veta vad som är bäst/enklast att sälja. Men använder egentligen folk vykort nu för tiden? Inte så mycket till att skicka på posten, skulle jag tro - däremot kanske som gratulationskort osv, att sätta direkt på ett paket eller i en blomsterkvast som ska överlämnas som present.

Jag tror mer på att göra små tavlor av dina citatfoton. Eller kylskåpsmagneter!? :-) (Alltså som en minitavla med en magnet på baksidan).

PE Svahn sa...

Vackra bilder på tulpanerna, fina färger och ljus.
/PE Svahn

Stefan Pettersson sa...

Vilket härligt kollage...underbara färger och snyggt fotat!!
Gillar när man fotar som på den sista där tulpanen försvinner i oskärpa!
Steffe

AnnaKK sa...

Sv: Jag har inte en susnig om var man kan köpa färdiga kylskåpsmagneter, men det skulle väl gå att pyssla till dem själv relativt enkelt? Magneterna kan man ju köpa i storförpackningar iallafall, och själv limma dit. Problemet är väl hur själva fotot ska se ut, om det ska vara som en tjock plastbelagd kartongbit eller kanske mer som en liten nätt inramad tavla...? En lagom storlek och vikt är nog A och O för att de ska både funka och vara klädsamma.

Maria sa...

Ljuvligt ljuvligt. Tulpaner är verkligen små färgklickar!