måndag 16 juli 2012

Man får passa på mellan skurarna!




9 kommentarer:

Lindsjö taxar sa...

Läckra bilder! Bra med skurar ändå , då det blev jättefina bilder. Fin headerbild.

Mina fotostunder sa...

Underbara bilder du fått mellan skurarna!

Niklas Johansson sa...

Hej Linda!

Nu har jag tagit mig tid och kikat igenom både din blogg och hemsida. Många fina naturbild på både djur och växter har du fått till må jag säga.

Jag fattar inte hur du hinner med, är du ute alla dagar i naturen? Jag hinner inte hälften så mycket som jag skulle vilja men det är kul att se andra och deras bilder som dina tex.

Ha det gott :-)

/ Niklas

Lindsjö taxar sa...

Tack för din kommentar, gällar att slänga sig i bilen o förvänta sig något vackert att dokumentera. Får man skriva att jag var jättenöjd o stolt själv över bilden med solnedgången. Inte har jag gjort något vid den heller...jag tränar o jobbar på att lära mig, en tavla att jag råkat få exp knappen på massa + o trodde kameran var kaputt gör att jag nu testar exp komp :-)

strandskatan sa...

Mycket läckra bilder :)

Hans-Ove sa...

Som du säger. Det gäller att passa på mellan skurarna. Du har dessutom varit snabbt ute och fått med en del av vattnet på växterna. Det blev snyggt.

Mimmi sa...

Det var jätte fina bilder .. och ja .. här får man också passa på att springa ut när det inte regnar .. för det kommer fort tillbaka igen
kram :)

Unknown sa...

Ljuvlig bildserie där du på ett bra sätt tagit vara på regnandets effekter.
Ha det gott!
/SA

Fjällripan sa...

Här har vi ju tack o lov inte haft så mycket regn..men ännu ingen riktig sommarvärme heller, men den kanske kommer :) Jättefina bilder från dej!!